Mit kell tennie, hogy cége mihamarabb hozzájusson online pénztárgépéhez?
Kövesse az alábbi 3 lépést!
1., lépés: NAV-tól igényeljen üzembe helyezési kódot
Cége ügyfélkapuján keresztül, az ÁNYK-ban szereplő PTGREG nevű adatlapot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét a kitöltésnél.
Az adóhatóság 48 órán belül megküldi az igényelt üzembe helyezési kódot, amit a megrendelés felületünkön is bekérünk. Amennyiben személyesen szeretné megrendelni pénztárgépét kérjük hozza magával, mert a kód elengedhetetlen az új pénztárgép beüzemeléséhez.
2., lépés: Válassza ki az Ön cégének legmegfelelőbb online pénztárgépet
A kiválasztott géptípust weboldalunkon pillanatok alatt megrendelheti, majd ellenőrizze e-mail fiókját, mert a megrendelés befejezésekor azonnal levelet küldünk Önnek.
Javasoljuk, a géptípus kiválasztása előtt vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal, hogy szakszerű segítséget tudjuk nyújtani a tökéletes választáshoz.
Telefon: 06 1 630 0271 +36 30 9 55 66 77
3., lépés: Online pénztárgép átvétele
A sikeres pénztárgép beüzemelést és beállítást követően értesítjük Önt és egyeztetjük a várható átvétel időpontját.
Mit kell az átvételre magával hoznia?
- NAV-tól kapott üzembe helyezési kód
- Cég esetén aláírási címpéldány
- Személyi, vagy fényképes igazolvány
- Amennyiben nem a cég képviselője, tehát az aláíró személy érkezik üzeltünkbe, úgy az ITT letölthető meghatalmazást, hozza magával eredeti példányban.
FONTOS, hogy az aláírásra ne kerüljön pecsét! - Készpénz vagy céges bankkártya
Köszönjük bizalmát!
AP Cash Kft. – A sikeres üzletért.